måndag 18 februari 2013

Så liten men ändå stor vilja!

Min lille pojk har humör och röstresurser - herre min je! =)

Vill helst vara i mammas famn och få mat direkt när han säger till. (Tur att jag är ett matvrak själv så jag förstår honom...=) ).

Dagarna bara rusar förbi, får inte gjort något men det gör inget alls och så skönt att bara kunna följa med. Jag bara njuter av att vara och lära känna lillskrutten.

Det verkar dock som om rutiner är på väg att sätta sig redan, mat var tredje timme ger en nöjd liten kille. Enda jobiga är att han är senrapad och får ont i magen till rap eller fis kommit. Så imorgon blir det att testa magdroppar för att se om det hjälper mot magknipet.

Mamman har lärt sig att katrinplommon och smågodis inte är omtyckt av liten bebismage i alla fall, undrar just hur många sådana tabbar man kommer att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar