lördag 23 februari 2013

Lugnet efter stormen

Den här mamman måste lära sig att inte äta så nyttigt och fiberrikt längre....

Natten till igår och gårdagen var ingen hit för skrutten, han hade sådant magknip:-(. Vad ont det gjorde i mig när han skrek och drog upp sina ben mot magen och knogarna var alldeles vita och ingen tröst kunde jag ge honom när det var som värst.

Inatt och idag har han varit helt utslagen, vaknar för mat och däremellan sover han gott. Hoppas nu att detta fortsätter och att det räcker med att ta bort det grova brödet.

Annars går dagarna fort och inget gör jag på dagarna känns det som. Ovant att inte ha fullt upp med jobb och träning utan faktiskt bara vara här och nu. Men jag njuter och blir mer och mer förälskad i min lille skrutt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar